Moments with FBB Karla Nelsen, Part 1 *First Edition 2020

Last Updated on 20. September 2020 by AnnDee

1992 habe ich Karla Nelsen nach Deutschland eingeladen und vier Filme mit ihr produziert. Da ich selbst in drei Filmen mitgewirkt habe und nicht gleichzeitig filmen konnte, hat dies ein Kameramann aus den Niederlanden für mich mit seiner NTSC-Kamera gemacht und meine S-VHS-Kamera ist auf einem Stativ mitgelaufen.

Diese S-VHS-Aufnahmen von Fragmenten aller drei Kämpfe, in denen ich mitgewirkt habe und Pausengespräche in englischer und teilweise deutscher Sprache, veröffentliche ich hier zum ersten Mal in zwei Teilen, insgesamt über 90 Minuten.

Für die Fans von Karla ein echter Leckerbissen! Auch an meinen Reaktionen in den Pausen könnt ihr sehen, wie ich unter der Körperkraft dieser Bodybuilderin leiden mußte. Dies ist Teil 1 von 2.

Du kannst das Video in meinem c4s-Store herunterladen

 

 

In 1992 I invited Karla Nelsen to Germany and produced four films with her. Since I was involved in three films myself and could not film at the same time, a cameraman from the Netherlands did this job for me with his NTSC camera and my S-VHS camera was on a tripod.

This is the first time that I publish these S-VHS-recordings of fragments from all three fights in which I participated and break conversations in English and partly in German in two parts, a total of over 90 minutes.

A real treat for the fans of Karla! You can also see from my reactions during the breaks how I suffered from the strength of this bodybuilder. This is part 1 of 2.

You can download the video in my c4s-Store

 

Visits: 241